Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
10 postów 342 komentarze

Faral

faral - Jak w piosence "Mury" Jacka Kaczmarskiego, jestem jako ten śpiewak co także był sam. Cześć pamięci Jacka Kaczmarskiego.

Moje komentarze

  • @koniecPOLSKI 12:10:03
    Rozumiem, moja wina. Powinienem pisać bardziej wyraźnie nie licząc na domyślność czytelnika.
    Spróbuję łopatologicznie.Jeśli jakis zakład pracy zawali zlecenie, kto odpowiada? Odpowiada dyrektor zakładu ale również kierownik działu, który zawinił. Jeśli dochodzenie wykazały pełen bałagan w wojskach lotniczych odpowiada kto? Potrafisz powiedzieć? No dobrze podpowiem. Odpowiada minister, dobrze, ale odpowiada dowódca wojsk? Czyż nie? A kto był dowódcą wojsk lotniczych w tym czasie? Może w polskojęzycznych mediach które słuchasz inaczej to wykładają, no ale w życiu tak jest.

    Jak pamiętamy Polska dostała tragiczną nauczkę gdy wysokiej rangi wojskowej członkowie konferencji na temat bezpieczeństwa w lotnictwie potraktowali samolot CASA jako taksówkę, co ich do domu miała rozwieść. To takiej nauczce nawet najmniej inteligentny kierownik powinien zrozumieć. Nie wsadza się wielu różnych ludzi ważnych do jednego samolotu. Przecież taka lista pasażerów jest choćby zachętą dla zamachowców. Przepisy Nato mówią wyraźnie, jeden dowódca wojsk na jeden samolot. Jednak co zrobił Lech Kaczyński, bo to on był odpowiedzialny za listę pasażerów. Pewne zapytasz o dowód. Jednym z nich jest list marszałka (wtedy) Komorowskiego, który właśnie L.Kaczyńskiego prosi o zabranie kilku posłów na wolne miejsca. O tym kto poleci decydowała Kancelaria Prezydenta a osobiście L.Kaczyński.
    Czy nie mam racji? Należałoby również przypomnieć lot do Gruzji, gdy L.Kaczyński wyzwał Protasiuka od tchórza bo nie wykonał rozkazu. Potwierdził to Gosiewski swym pismem, w którym domagał się bezwzględnego posłuszeństwa pilotów względem zwierzchnika wojsk, czyli prezydenta. Tu masz zawartą winę PiS. Oczywiście nie zmniejsza to winy innych osób jak Janicki za wszelkie niedociągnięcia BOR, służby dyplomatyczne ja bym zostawił w spokoju, o Klichu już mówiłem. Nie zwalnia to z winy osób odpowiedzialnych za sprowadzenie zwłok do Polski i wielu innych. Każdy ma czego bronić bo katastrofa ta ośmieszyła nasze "elity".

    Jeśli chodzi o film "Mgła" czy też planowany Smoleńsk (mówię to na podstawie czytanego wywiadu z reżyserem) są to propagandówki mające na celu przepchnięcie "naszej" czyli PiS-owej wersji.

    Tak więc mówię, zacznij czytać i słuchać coś więcej niż jednego tylko "opiniotwórcy" od razu zaczniesz rozumieć co się dzieje. Mówisz zmienic DPC na media Rydzyka? Wiesz to to samo jak byś mi poradził w stanie wojennym zmienić Politykę na Trybunę Ludu. Widzisz taki to już nasz Polski los. Musimy słuchać mediów polskojęzycznych, bo Polskich nie ma i czytać między wierszami. Trudne to zadanie, mnie nauczył tego socjalizm i stan wojenny. Może i ty kiedyś się nauczysz, tylko musisz rozszerzyć horyzonty.

    i czytaj dalej, serdecznie pozdrawiam
    Prokurator przyznaje: Wykryliśmy trotyl w Smoleńsku
  • Dzięki za przypomnienie, że to dziś
    Swego czasu napisałem również o Ince kilka słów. Może trochę uzupełnią

    http://faral.nowyekran.pl/post/24971,powiedzcie-babci-ze-postapilam-jak-trzeba
    Jak trudno umierać, gdy naście masz lat...
  • Po przeczytaniu tego wpisu muszę kilka słów
    Węgrzy wbrew pozorom są Słowianami, WYjaśnie to w swojej książce WItold CHraznowski "Słowianie i Awarowie" jeśli tytułu nie przekręciłem. Tak jak kiedyś Awarowie tak trochę później Madziarowie (niewielka grupa koczowników) podbijają lud słowiański. Awarów Słowianie zrzucili zakładając pierwsze państwo słowiańskie Samona Madziarów już nie. Madziarowie dali im język, jako język władców ale nie byli wystarczająco silni genetycznie, by zapisać się znacząco w genomie mieszkańców Węgier.
    Nie mamy baadań genetycznych Piastów ale radził bym sięgnąć do Nestora. On dokładnie opisuje powstanie Rusi, co zresztą potwierdzła genetyka, Ruryk, protoplasta pierwszych władców Rusi był Wikingiem precyzyjnie Finem.. Zaś o Polanach pisze on tak. Rurykowicze tworząc szlak handlowy z Bałtyku do Konstantynopola wygonili Polan z Kijowa, gdzie Polańscy książęta trzymali władzę, stąd na ziemiach Wielkopolski pojawiają się Polanie i stąd Geograf Bawarski odnotowuje Polan zarówno pod Kijowem jak i nad Gopłem. Dlatego należy przypuszczać że Piastowie wywodzą się się właśnie z tych wypędzonych książąt Kijowa, stąd też późniejsze wyprawy Chrobrego na Kijów w celu odbicia ziemi skąd ich korzenie.
    Obecność grobów Wikingów na naszej ziemi nie jest niczym dziwnym. Wikingowie żyli na ziemi nieurodzajnej, Tam zawsze panowała bieda. Stąd ich wyprawy łupieżcze, stąd zaciąganie się do drużyn władców innych krajów. Podobną sytuację mieliśmy w Konstantynopolu, gdy właśnie Słowianie zaciągali się do armii Cesarstwa i oni byli piewcami chrześcijaństwa na ziemiach Słowian. Nie przypadkiem Cyryl i Metody pochodzą z okolic Salonik, tam mówiono zarówno greką jak i językami słowiańskimi.
    Dla poparcia tego co piszę podrzucę linki
    o Genetyce Europy:
    http://faral.nowyekran.pl/post/54564,gdzie-podziali-sie-germanie
    O narodzinach Rusi:
    http://interia360.pl/artykul/jak-narodzila-sie-rus,45183
    Inkarnacja Kadłubka?
  • @Zbigniew-Grzymski 20:04:35
    Obaj po części macie rację. Nie było narodów w naszym dzisiejszym rozumieniu. Ludzie określali siebie jako poddanych określonego księcia, króla. Szlachta określała siebie znowu jako przynależność do herbu, w trybie wojskowym jako przynależność do chorągwi, z tego wywodzą się zresztą herby i zawołania. Polak bardziej widział siebie jako poddany Króla Polskiego, ale również zwoje zamieszkanie określał jako ziemia, stąd mamy określenie, chorągiew ziemi mazowieckiej.
    Obywatelstwo, to dopiero zdobycz rewolucji francuskiej i powstania republik.
    602 LATA TEMU POLSKA W WIELKIEJ BITWIE POD GRUNWALDEM ROZGROMIŁA WOJSKA NIEMIEC ZMIENIAJĄC LOSY EUROPY
  • @lancelot 13:23:10
    Po pierwsze zostaw PR, ja się na taki lep nie łapę, mówię o słowach "Posłużę się znanym cytatem facecjonisty z GWna; Pierdolisz waść nie rodzisz i w dodatku jak potłuczony, tak bardzo chcesz podprogowo ugryżć ks. Rydzyka co?" To stara SB-cka metoda, w pierwszych słowach adwersarza obrzucić błotem, później wtłaczać swoje. Stosuje się to tam, gdzie brak argumentów.

    Odpowiedz sobie dalej tę historię, gdzie poszli, gdzie biedni się podziali? Czyżby nie na ziemiach Prusi? Nie wrócili do mocodawcy? W zasadzie redeptoryści, powstali we Włoszech swoja główną bazę mieli w Austrii, kraju najłagodniejszego naszego zaborcy. Stamtąd przyszli do Polski.

    Pytasz się o Rydzyka. Jest w jego życiu okres dość tajemny, gdy chciano go z zakonu wyrzucić, bo nie było wiadomo, gdzie był. Jedna z wersji mówi, że właśnie wtedy zdobywał arkana w Radiu Maryja, w Bawarii znanym z tego, że głosiło treści ksenofobiczne, niemieckiej ksenofobii?
    Powiedz mi, jak to jest, że redemptoryści nadają na terenach Rosji? Czyżby Rosjanie tak bardzo polubili "Katolickie radio"?
    Redemptoryści to zakon ponadnarodowy, prowadzący swą działalność w prawie 100 krajach na świecie, w wielu z nich prowadzą działalność medialną i akurat są tak bardzo pro Polscy?
    602 LATA TEMU POLSKA W WIELKIEJ BITWIE POD GRUNWALDEM ROZGROMIŁA WOJSKA NIEMIEC ZMIENIAJĄC LOSY EUROPY
  • @Andrzej22 12:23:24
    Andrzeju, naprawdę niewiele rozumiesz z taktyki wojennej tamtych czasów. Rozpoznanie bojem, które znamy w karykaturalnej formie z bitwy pod Lenino, nie jest wymysłem Sowietów. To była bardzo dobra taktyka. Jagiełło jako Litwin nie posyłał na śmierć swoich rodaków. Lekkozbrojny na koniu nie ma większych szans z ciężkozbrojnym w otwartym polu bitwy. Za to ciężkozbrojny nie ma najmniejszych szans na bagnie, w lesie. Jagiełło zastosował znaną na wschodzie taktykę. Uderzasz na wojska ciężkozbrojne, chwilę walczysz i uciekasz wyciągając oddziały na tereny wygodne dla ciebie.
    TO nie chodziło o najgorsze oddziały a najlepiej ku temu sposobne. Oni mieli podzielić butnych Krzyżaków, którym wydawało się, że odpowiedniego rycerstwa Jagiełło im nie wystawi. Poszli w bagna, gdzie ich dorzynali Litwini, Tatarzy, podczas gdy ciężkozbrojne wojska Polskie rozprawiły się z tymi, co na polu zostali. To był majstersztyk strategii, wykorzystanie sztuk walki wschodniej. Wiele z takich elementów widzimy w tej bitwie, choćby to, że Król nie bierze udziału w walce, jak to zrobił Mistrz Krzyżacki, ma zagwarantowany odwrót, by w razie klęski natychmiast organizować dalszy opór.
    Tego już nie potrafił Warneńczyk, poleciał w bój, jakby jeden miecz był ważniejszy od jednej głowy dowódcy.
    602 LATA TEMU POLSKA W WIELKIEJ BITWIE POD GRUNWALDEM ROZGROMIŁA WOJSKA NIEMIEC ZMIENIAJĄC LOSY EUROPY
  • @Andrzej22 11:37:35
    Proponuję ci przeczytać, kim był ten "pólnagi motłoch wyrwany z kniei Litwy, Żmudzi i obecnej Białorusi które Jagiełło puścił jako pierwsze".

    http://faral.nowyekran.pl/post/68491,jacwingowie

    Zaś to co ty nazywasz wyrżnięciem "półnagiego motłochu" to była taktyka, która pozwoliła na zwycięstwo w tej bitwie. Nigdy ciężkozbrojny rycerz w terenie nie dogoni lekkozbrojnego, sprawnego. Ten atak i ucieczka rozbiła oddziały krzyżackie i pozwoliła stopniowo wyniszczyć te oddziału, które będąc w kupie rozniosły by nasze wojska w pył.

    Jakże potrzebna jest nam nauka historii.
    602 LATA TEMU POLSKA W WIELKIEJ BITWIE POD GRUNWALDEM ROZGROMIŁA WOJSKA NIEMIEC ZMIENIAJĄC LOSY EUROPY
  • Autorze, bardzo ważną sprawę dla Polski w tym wpisie poruszyłeś
    Jednak ta ekspansja nie zaczyna się wraz ze sprowadzeniem na ziemie Prusów Krzyżaków. Ona zaczyna się w roku 966, wraz z chrztem Polski. W roku 966 praktyczną głową Kościoła Katolickiego był Cesarz Niemiec. Chrzest Polski potrzebny był dla podbicia ziem Słowian Zachodnich Wieletów i innych. Dlatego kiedy w Polsce nastąpiła Reakcja Pogańska, spadają na nią zarówno Czesi, (śmieszne, bo ci Chrześcijanie niszczą wszelkie ślady Chrześcijaństwa na terenach Polski), później najazd Kazimierza Mnicha, na czele ok. 500 rycerzy niemieckich i uderzenie od drugiej strony przez Jarosława Mądrego niszczy ostatni poryw Polaków do zachowania wiary ojców.
    W późniejszym okresie rozwój chrześcijaństwa zapewniają szkoleni w klasztorach niemieckich zwierzchnicy Kościoła.
    Mamy słynną sprawę zdrady prawowitego księcia Polaki i spisku z Niemcami w wykonaniu św. Stanisława. O ironio, Patrona Polski. Kolejnym ruchem są zakony, będące organizacjami ponadnarodowymi poza kontrolą państwa jak również państwowej organizacji kościelnej.
    Przykładem takiego zakonu są Benonici, którzy w czasach Księstwa Warszawskiego szpiegują na rzecz Prus, za co w 1808 zostają z Polski wygonieni. Benonici, to polska nazwa Redemptorystów.
    To jest właśnie niemiecka droga "marszu na wschód".
    602 LATA TEMU POLSKA W WIELKIEJ BITWIE POD GRUNWALDEM ROZGROMIŁA WOJSKA NIEMIEC ZMIENIAJĄC LOSY EUROPY
  • @Michaello 02:39:12
    Ja rozumiem potrzebę lekarzy walkę o to by lekarz leczył a nie był urzędnikiem, choć uważam że za niechlujnie wypisana receptę, za błędy merytoryczne jak nazw leków, dawki na niej lekarz powinien płacić, bo jest to zagrożenie dla zdrowia pacjenta, Sprawy uprawnień należy sprawdzać w recepcji, a za przedstawienie sfałszowanego dokumentu to pacjent powinien odpowiadać nie lekarz.

    Ja protestuję i to głośno przeciwko wybranej metodzie. Wybrali najsłabszego pokazując kim dla nich jest pacjent. Bo przecież koszty ich walki zapłaci bogu ducha winien pacjent, bo on nie ma głosu. Zrozum, ci ludzie w ten sposób okazali tym czym pacjenci dla nich są. Nic nie znaczącym motłochem, narzędziem ich walki z rządem.
    To ludzie inteligentni, wykształceni. To ludzie, którzy stać na znalezienie metody innej, nieszkodliwej dla pacjenta. Oni wybrali taką, co najbardziej dokuczy pacjentom licząc na to, że ci obrócą się przeciw rządowi i za nich wykonają robotę. To działanie na poziomie terrorystów. Ci też odpalają bombę w najbardziej zatłoczonym miejscu licząc na to, że wystraszone społeczeństwo załatwi za nich sprawę. Dlatego mówię nie, nie popieram lekarzy, choć ich obawy, część argumentów akceptuję.
    Wstyd panie i panowie LEKARZE, zapomnieliście że to pacjent powinien być najważniejszy.

    "Ponadto wrogie nastawienie do siebie grup spolecznych : lekarzy i pacjentow, nauczycieli i innych grup."
    Zrozum, nie rząd wybrał metodę protestu a lekarze.
    Protest lekarski. Dlaczego.
  • @1normalnyczlowiek 22:35:09
    "@faral Nadal łżesz, POmiocie esbecki?" Nie łżesz nie POmiocie esbecki.
    Nie myślisz, nie potrafisz wykrzesać w sobie odrobiny mysli. Masz zakodowane "Wina Tuska".
    Dwie siły walczą ze sobą kosztem najsłabszych. Dlatego potępiam obie siły a szczególnie tych, co taki rodzaj protestu wybrali. To są ZŁODZIEJE.
    Jedno ci radzę, nie obrażaj ludzi myślących, bo wtedy sam jesteś POmiot esbecki, czyli coś takiego co nie myśli i wyzywa ludzi myślących.
    Protest lekarski. Dlaczego.
  • @1normalnyczlowiek 22:55:15
    "Pracownik wykazał przed lekarzem swoje uprawnienia za pomocą druku RMUA otrzymanego od pracodawcy, ale nie wie, że pracodawca albo wcale nie odprowadza za niego ZUS-u albo akurat raz się spóźnił z odprowadzeniem ... Przed upływem pięciu lat przychodzi do lekarza, który wypisał temu pacjentowi receptę z refundacją na kontrolę przedstawiciel NFZ i wlepia mu wysoką karę! Na jakiej zasadzie???"
    Za to ponosić odpowiedzialność powinien ten co sfałszował dokument
    Tyle, czy te przepisy coś takiego uwzględniają?
    Kara nie jest wysoka, to 200 zł. Myślisz, że zaraz napuszczą tysiące kontrolerów by sprawdzali, A może lekarze chcą być bezkarni, tak jak jest przy wielu błędach, gdzie koleżka koleżkę kryje. Ludzie idą do piachu i nie ma winnego. Znasz takie przypadki? Ja znam.

    Dokument jest dokumentem. Odnotowywać numer czy jakoś tam. Urząd skarbowy może mnie sprawdzić, jako podatnika za wszystkie błędy i są z tym masowe problemy? Też ma setki kontrolerów. Oczywiście na biednych lekarzy chcą się uwziąć i będą za każde oszustwo właśnie ich karali. Nie widzisz w tym paranoi. Zrzeszenia lekarskie chcą całkowitej bezkarności za swoje postępowanie. Tu jest prawda ukryta.
    Ale ja im nie przeszkadzam walczyć o to. Mówię tylko nie kosztem najsłabszego, pacjenta. Zobacz jak w tej walce jest traktowany pacjent, Z pełną pogardą. My sobie walczymy o swoje, a pacjent niech płaci.
    Albo zapłaci 100% albo zapłaci za przejazd w jedno miejsce, odstoi godziny by potwierdzić. I urzędnicy i lekarze mają pacjenta głęboko, bo to petent ich niegodny.
    Więc ja mówię lekarzom nie. Ci co mnie traktują z pogardą ja ich identycznie traktuję.
    Nie pozwolę siebie okradać z opłaconych praw.
    Protest lekarski. Dlaczego.
  • @1normalnyczlowiek 21:46:54
    Więc stój jak petent pod gabinetem i wracaj do niego, bo Panu doktorowi nie chciało się poprawnie wypisać recepty, nie będziesz wtedy ani komuszkiem ani kretynem będziesz idiotą z nieprawidłowo wypisaną receptą w ręku.
    "W temacie uprawnień są dwa aspekty:"
    W tej placówce zdrowia jest pani recepcjonistka co może uprawnienia sprawdzić, prawda? Niech więc zamiast z koleżanką gadać za tę robotę się weźmie. Prawidłowe wypisanie leków i dawek to fach lekarza i niech to robi porządnie a jeśli nie, niech za swe leki płaci.

    Ale ty nie będąc POdwórkowym głupkiem płacz jaki ten rząd zły i stój, stój albo zapłać 100% za leki, bo Pan Doktor co cię leczy poprawnie recepty wypisać nie umie. To może niech się weźmie za łopatę, może większy będzie z niego dla społeczeństwa pożytek.

    Mówisz, że nie ma możliwości sprawdzenia? Uczniowie, studenci mają legitymację która ich uprawnia do korzystania z usług. Jeśli będzie fałszywa to odpowiadają za fałszerstwo dokumentów, Pracownik ma swój druk, pracodawca rachunki wpłaty do ZUS. Najlepiej mieć dwie założone ręce i narzekać, że rząd zły no i oczywiście być dumnym nie komuszkiem a zwykłym pospolitym pożytecznym idiotą co pozwala się okradać z opłaconych własnymi pieniędzmi uprawnień.
    Protest lekarski. Dlaczego.
  • @tipsi 21:16:54
    Opowiem Tobie i reszcie tych nie z ruchu palikota, co pacjenta traktują jak petenta co to może sobie 2 razy w kolejce postać, bo Panu Doktorowi recepty nie chciało się porządnie wypisać, co może zapłacić, bo Pan Doktor akurat rozwiązuje swoje spory.
    Mieszkałem w rejononie pewnej p. Doktór która wypisywała recepty tak, że w aptece załamywano ręce, potem pytano pacjenta na co choruje i ustalano, który to lek może być. Gdyby wtedy znaleźli się mądrzy jak dziś w NFZ i przyrypali Pani Doktor z 10 x 200 zł to by Pni Doktor wypisywała leki kaligrafią nie narażając pacjenta na ryzyko brania nieodpowiednich leków.
    Niestety takich mądrych wtedy nie było więc ja starałem się pamiętać nazwy leków, choć Pani Doktor za moje pieniądze fuszerkę odstawiała.
    Protest lekarski. Dlaczego.
  • @tipsi 21:16:54
    Zadam ci kilka pytań, odpowiedz na nie, tylko uczciwie.
    Ile zapłaciłeś za swe studia. W USA jeśli nie stać rodziny przyszły lekarz pracuje, szuka fundacji które go wspomogą, wreszcie zadłuża się. On opłacił koszty swoich studiów. Lekarz w Polsce nie, jest dłużnikiem społeczeństwa? Z jego podatków się wykształcił po to, by mu później służyć.
    Odpowiedz ty nie z elektoratu palikociego, ile zawdzięczasz społeczeństwu by później walcząc o swoje z pogardą je traktować? Spytaj ile twoje studia społeczeństwo kosztowały.
    Nie wypiszę recepty, bo jestem wolnym człowiekiem. A czy ten czowiek za tę zniżkę zapłacił. Nie wypisując recepty do której jest uprawniony okradasz go jak zwykły złodziej. Chcesz być uczciwy, więc zwróć mu ze swoich pieniędzy, to co swą decyzją mu ukradłeś. Co Twoje są ważniejsze? Często ten emeryt którego skazujesz w imię własnych prywatnych interesów na zapłacenie 100% wartości leku całe życie na to przepracował. Ty podjąłeś tę decyzję mając prawa nabyte tego człowieka w pogardzie. Czy nie mam prawa pogardzać złodziejem? Nie za to, że jest człowiekiem, a za to że w imię własnych interesów okrada rodaka.
    Od ustalania są urzędnicy, ale urzędnicy przychodni w której pracujesz. Niech to robi recepcjonistka, nie wchodzę w wasze układy. Nic mnie nie obchodzi, ale złodzieja który mnie okrada z wykupionych praw nazwę złodziejem.
    Żaden lekarz w imię własnych interesów nie ma prawa okradać mnie z moich uprawnień.
    Oczywiście możesz nie podpisac umowy. Nie podpisuj, ale nie pobieraj z moich składek pieniędzy. Zrzeknij się swojej pensji, bo ona z moich pieniędzy jest płacona. Ty nie elektoratu palikota, potrafisz być uczciwym człowiekiem nie okradać rodaka?
    Protest lekarski. Dlaczego.
  • Lekarze są jedną z grup społecznych którą gardzę
    Potrafią załatwiać swoje prywatne sprawy kosztem najsłabszych, pacjentów. Jak inżynier się pomyli i konstrukcja się zawali idzie do paki. Jak lekarz się pomyli i pacjent umrze, to pacjent idzie do piachu, bo wy będziecie trzymali swoją stronę. Wina pacjenta, że lekarz go olał.
    Macie problem to go załatwiajcie, ale nie kosztem słabszego.

    Sprawę tego sporu widzę tak. jeśli recepta będzie wypisana na pacjenta nie uprawnionego, karę płaci przychodnia. Psim obowiązkiem recepcjonistki jest sprawdzenie czy pacjent jest uprawniony, czy nie. Lekarz jest od leczenia a nie sprawdzania. Jednak jeżeli recepta będzie napisana niewyraźnie, będzie niewłaściwe dawkowanie, przepisany zostanie niewłaściwy lek, to lekarz ma ponosić odpowiedzialność, pełną odpowiedzialność. Nie po to co miesiąc płacimy zdrowotne, byście się od tej odpowiedzialności wymigiwali.
    Jako wasz pracodawca (płatnik ZUS) i pracodawca urzędnika (płatnik podatków) wymagam od was szacunku dla mem osoby. Z moich pieniędzy żyjecie. A wasze problemy załatwiajcie między sobą nie moim kosztem.
    Lekarz za jego błędy winien płacić.
    Protest lekarski. Dlaczego.
  • To cecha większości religii i tzw. ludzi religijnych.
    Zamykają się we własnym gronie i wszystkich co mają odmienne poglądy wyrzucają i starają się zniszczyć. Ja napisałem jeden tekst do zakładki K.Katolicki i natychmiast mnie wyproszono, argumantując, że nie jestem swój (blogerem katolickim). Choć tekst zawierał fakty historyczne i nie był tendencyjny.
    Z S.J. spotkałem się kilkukrotnie, rozstaliśmy się w miłej atmosferze. Nie jestem materiałem dla nich, zbyt dobrze znam historię, zmiany wprowadzane do biblii w ciągu 2000 lat historii Chrześcijaństwa. Jestem niewygodny zarówno dla Ś.J. jak i dla blogerów katolickich. No cóż, w jakimś celu przez wiele lat KK zabraniał czytania Biblii.
    Prawda o Świadkach Jehowy
  • Jak najbardziej, zgadzam się z autorem
    Jak najbardziej dobry historycznie tekst, a od siebie dodam http://faral.nowyekran.pl/post/27980,artykul-nie-przeznaczony-dla-mlodziezy

    Serdecznie pozdrawiam
    Polonia traditorum - Jaki patron, takie narodu losy. - Coryllusowi
  • @zwyczajnie normalny 04:13:19
    Odpowiem ci, dlaczego Warszawiacy wybierają HGW, a ty odpowiedz czy są głupcami. Za czasów L.Kaczyńskiego praktycznie nie było widać żadnych owych inwestycji, a te co były kontynuowane ślimaczyły się niemiłosiernie. Następna L.Kaczyńskiego, Marcinkiewicz rozkopał nam Krakowskie Przedmieście bez gotowej dokumentacji, szczególnie instalacji podziemnych, a wiesz, że tam jest tego dużo a znając nasze zamiłowanie do bałaganu to można się było spodziewać, że nikt nie ruszy łopatą bez dokładnej dokumentacji. Gdy Warszawiacy brodzili w błocie, restauracje, sklepy upadały inżynierowie inwentaryzowali instalacje podziemne. PiS spalił się w Warszawie na długie lata. Warszawa to w dużej części ludność napywowa z regionów gdzie większość ma PiS, a mimo tego PiS przegrywa z kretesem. Coś to znaczy? A co ciekawsze już w województwie mazowieckim PiS trzyma się znacznie lepiej.

    Za HGW widać inwestycje. Widać budowę mostu, który tak naprawdę powinien powstać za Kaczyńskiego. Powstaje 2 linia metra, Most Toruński się sypie, a dopiero teraz kończy się drogę za nim po stronie praskiej. Właśnie dzięki tym inwestycjom HGW wygrywa, pewnie powiesz, że łapówki, że drogo. Człowiek w rozpaczy, a Warszawiacy są w rozpaczy w sprawach komunikacyjnych, dziś 3 km jechałem prawie godzinę, zgodzi się na wszystko by poprawić sobie status życia. Więc powiedz sam, czy Warszawiacy są idiotami, czy idiotami byli ci przywódcy, co nie rozumieli potrzeb miasta, wydawało im się, że bratając się z ludem i jeżdżąc tramwajem (Marcinkiewicz) i spalili sobie grunt?
    Nieprawda promowana
  • @quickphoto 23:41:02
    Widzisz, nie chodzi o to by obarczać winą tego lub tamtego. Tę partię lub inną. Chodzi o to, że powinniśmy sobie pomagać, jeśli coś idzie w dobrym kierunku to bez względu na przynależność partykną, preferencje polityczne trzeba to promować. Nie wolno było w czasie przemówienia premiera na początku polskiej prezydencji wyciągać jakiś naszych wewnętrznych spraw, jak zrobił to Ziobro. Tym razem chodziło o pokazanie społeczeństwu jak wygląda stadion, co pobudowano. Chcieliśmy to zobaczyć. W żadnym stopniu nie było to niebezpieczne, brakowało jakiś drobnych ustaleń, spraw formalnych. Czy był sens tej PiSowskiej obstrukcji? Sami sobie gola strzelili. Przez takie akcje PiS ma w społeczeństwie opinię wiecznego malkontenta. A nikt nie chce u steru władzy malkontenta. Nie raz denerwujemy się, że droga pobudowana, gotowa a my stoimy w korkach, tłoczymi się wąskimi dróżkami, bo jakiegoś papierka brakuje. Niech PiS walczy o sprawy ważne dla Polski a nie o robienie na złość, bo akurat w tym miejscu rządzi PO. Póki tego PiS nie pojmie, nawet w sytuacjach gdy walczą o sprawy ważne, społeczeństwo nawet na to nie spojrzy przyjmując "znowy PiS marudzi".
    TO są rzeczywiste przyczyny kolejnych porażek wyborczych PiS. Nikt marudy nie traktuje poważnie.
    Nieprawda promowana
  • @quickphoto 21:56:52
    No cóż, oszołomów w naszym kraju nie brakuje. Czytałem że jeden z posłów PiS stawał na głowie, by tylko tego stadionu nie otworzyć. Tylko jak zwykle mu nie wyszło.
    Dzięki Bogu stadion otworzyli, usterki poprawią, a oszołomy, pokrzyczeli, poskrzytali zębamii poszli do domu.
    Nieprawda promowana

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930